مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-09فرهنگي

جایزه «فیروزه» در پی رونق بخشی به اقتصاد فرهنگ و هنر است 


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نگاه بلند و دستاورد جایزه فیروزه، رونق بخشی به اقتصاد فرهنگ و هنر در دورانی است که نفت و صنایع وارداتی دیگر نمی توانند به رونق اقتصاد ما کمک کنند.

- جایزه فیروزه در پی رونق بخشی به اقتصاد فرهنگ و هنر است  ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نگاه بلند و دستاورد جایزه فیروزه، رونق بخشی به اقتصاد فرهنگ و هنر در دورانی است که نفت و صنایع وارداتی دیگر نمی توانند به رونق اقتصاد ما کمک کنند.

جعفر مروارید در اختتامیه نخستین جشنواره جایزه محصولات و کالاهای فرهنگی فیروزه در خراسان رضوی که امروز، 19 اسفندماه در هتل فرهنگ وهنر برگزار شد، اظهار کرد: باعث افتخار ما است که در نخستین جشنواره فیروزه در خراسان رضوی شاهد حضور آثار نوآورانه و مبتنی بر خلاقیت، با نگاه جوان بوده ایم و گزارشی که از آثار دریافت کردم نشان دهنده ظرفیت های خوب، عمیق و نوآوری های صنوف فرهنگی و هنری خراسان رضوی است که البته جز این هم از خراسان رضوی و مشهد انتظار نمی رود.

وی افزود: فیروزه نشان دهنده نگاهی است که در این جشنواره در حال پیگیری است و به عنوان یک سیاست، نگاه فرهنگ و هنر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این زمینه تاکید بر ریل گذاری زمینه ارتباط میان ایده و صنعت است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه «فیروزه» در پی رونق بخشی به اقتصاد فرهنگ و هنر است 

جایزه «فیروزه» در پی رونق بخشی به اقتصاد فرهنگ و هنر است